jfl

Direktlänk till inlägg 1 november 2014

Första Inlägget!

Av jfl - 1 november 2014 23:08

Tjena! Detta är nu första inlägget som inte kommer handla om något speciellt. Jag, Adam och min kompis william har valt att starta den här nya bloggen då den förra inte vart någon hitt. Men vi hoppas att ni ska gilla den här bättre! Vi kommer båda att tillsammans hålla bloggen aktiv och spännande. Vi kommer att lägga ut inlägg så ofta vi kan om jakt, fiske och natur. Det som vi gillar bäst. Och jag hoppas att ni gör det också och om inte annat blir det. Ha det bra, och hör gärna av er om det är nått! :) //Adam 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jfl - 2 november 2014 15:08

Tjena! Andra dagen för den nya blogge/webbplatsen och vi har redan 10 besökare Men hoppas på fler. Den här helgen har det tyvärr inte blivit någon jakt för mig men William har haft fullt upp med älgjakt på grannlaget som han jagar på. De sköt fullt i...

Presentation


Jakt För Livet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Gästbok

Bilder, jakt.

Lite bilder på våra jaktäventyr!


Skapa flashcards